Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2008

Είμαι 15

Στη διάρκεια της περσινής σχολικής χρονιάς λόγω μίας εκδήλωσης,ζητήθηκε στην μουσική ομάδα του σχολείου μας να συνθέσει ένα τραγούδι με το οποίο θα αναφέρει κάποια από τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι έφηβοι.
Το τραγούδι παρουσιάστηκε σε κοινό καθηγητών και μαθητών από διαφορετικά σχολεία της πόλης.
Εγώ ,όπως και η HikariΝoΚage είμαστε μέλη αυτής της ομάδας(συμμετέχουν άλλα τρία αγόρια) και αποφάσισα να σας γράψω τους στίχους του τραγουδιού που γράψαμε,γιατί θέλουμε να τους σχολιάσετε και να μας πείτε την άποψή σας.

ΕΙΜΑΙ 15
1)
7 με 2 στο σχολείο σταθερά
και άλλες τόσες ώρες φροντηστήριο και αγγλικά
Γυρίζω σπίτι πιο αργά και απ' το μπαμπά
"Διάβασε θα μείνεις" φωνάζει η μαμά

2)
Δεν αντέχω άλλο τους βαρέθηκα πια
γονείς ,καθηγητές,media και άλλα πολλά
κήρυγμα μου κάνουν καθημερινά
να γίνω λένε πρέπει σαν star του σινεμά

3)
Γίνε παιδί μου δικηγόρος ή γιατρός
ψωμάκι να έχεις να μην μείνεις νηστικός
Κι εσύ κοριτσάκι μου να βρεις μια δουλειά
και ας μην βγάζεις μόνη σου και τόσα λεφτά
ο άντρας σου σε ντύνει σου δίνει λεφτά
εσύ τα πιατάκια σου και τα παιδιά

REFRAIN
Γιατί να βαριέμαι ,γιατί να θυμώνω
είμαι 15
και στα κάτεργα λιώνω
Γιατί να θυμάμαι στα νιάτα μου πόνο;
Γιατί για μια ζωή για την ζωή να μετανιώνω;

Δεν θέλω να βαριέμαι,δεν θέλω να θυμώνω
είμαι 15
και τα πάντα κατορθώνω
Δεν θέλω να θυμάμαι στα νιάτα μου πόνο
Δικές σας ανασφάλειες εγώ δεν θα πληρώνω


4)
Θέλω να ζήσω όπως θέλω εγώ
Κάνοντας κάτι που να το αγαπώ
Γιατί πρέπει να είναι κάτι φανταχτερό;
Γιατί πρέπει να γίνω σαν διαφημιστικό;

5)
Άντρας ή γυναίκα
δεν έχει διαφορά
Μια μέρα θα βγούμε και οι δύο στη δουλειά
Μη με προκαθορίζεις μη με κρίνεις βιαστικά
όχι απ' το φύλο, όχι ρατσιστικά

REFRAIN
Γιατί να βαριέμαι,γιατί να θυμώνω
Είμαι 15
και στα κάτεργα λιώνω
Γιατί να θυμάμαι στα νιάτα μου πόνο;
Γιατί για μια ζωή για την ζωή να μετανιώνω;

Δεν θέλω να βαριέμαι,δεν θέλω να θυμώνω
Είμαι 15
και τα πάντα κατορθώνω
Δεν θέλω να θυμάμαι στα νιάτα μου πόνο
Δικές σας ανασφάλειες εγώ δεν θα πληρώνω

6 σχόλια:

Filipp είπε...

οι στιχοι απο οτι ειδα ειναι πολυ καλοι και μπραβο σας παιδια..καλη δουλεια!! ωραιο θα ειναι να το ηχογραφήσετε μια μερα και να ποσταρεται το τραγουδι μετα στο μπλοκ..καλα θα ειναι,! μπραβο,πολυ καλη δουλεια

amazone είπε...

Ισως βάλουμε το βίντεο που τραβήχτηκε στο Ευγενίδειο Ιδρυμα

Γ.Π. είπε...

Μπράβο παιδιά! Πολύ δυνατή προσπάθεια! Να ανεβάσετε και το τραγούδι για να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα! Αυτό σημαίνει ότι σκέφτεστε και εκφράζεστε ελεύθερα και είναι τρομερά παρήγορο και ενθαρρυντικό!

HikariNoKage είπε...

Θα το ανεβάσουμε αν μπορέσουμε, αλλά ψαχνόμαστε λίγο με τα βίντεο.
Χαιρόμαστε που σας άρεσαν οι στίχοι μας!!!!

nαniτο είπε...

t0 bLog soO einai teLEio...

oSo giA tO trAgOodaki eiNai e3esIo..

t@ sP@ei...kirioLEktika...;)

HikariNoKage είπε...

$#%_n@ncy_%#$
Πρώτα απ' όλα καλώς ήρθες στην παρέα μας και δεύτερον ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια.Α, και μου άρεσε η φωτω που έχεις στο backround σου.

Χαίρομαι πολύ που αρέσουν οι στίχοι μας!!!