Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2008

Πίσω στα θρανία!!! Διακοπές τέλος......



Σήμερα έχουμε 1η Σεπτεμβρίου. Καλό μήνα σε όλους!!!Τώρα που μπήκε ο Σεπτέμβρης ήρθε η ώρα να ξεκινήσουν τα σχολεία, τα φροντηστήρια και οι εξοσχολικές δραστηριότητες που έχει ο καθένας από εμάς!!!
Αυτό το γεγονός δυσαρεστεί τα περισσότερα παιδιά, γιατί πρέπει να αρχίσουν πάλι το διάβασμα και να ελαττώσουν τις βόλτες τους!!!
Οι περισσότεροι αντιδρούν κάπως ΕΤΣΙ:




Σκέφτονται άντε πάλι διάβασμα,ξύπνημα από τις 7,κύρηγμα από τους καθηγητές.........
Εγώ διαφωνώ με αυτή την άποψη!!!Μπορεί να με πείτε ΤΡΕΛΗ, όμως εγώ χαίρομαι που θα ξεκινήσουν τα σχολεία!!!!!!!!!!!!!!
Είχα αρχίσει να βαριέμαι!!!Τώρα θα έχω κάτι να ασχολούμαι,θα ανταλάσσω απόψεις με καθηγητές και μαθητές,θα αποκτώ γνώσεις για διάφορα θέματα.........
Εμένα όλα αυτά με χαροποιούν.Βρίσκω βαρετό να τρέχω από καφετέρια σε καφετέρια!!!
Λοιπόν...ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ και.....ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!
α, και μην πει κανεις ότι έχω ψυχολογικά προβλήματα επειδή μου αρέσει το σχολείο...:P

2 σχόλια:

Flora είπε...

Καλή αρχή, κορίτσια!
Φυσικά συμφωνώ μαζί σας με χίλια!
Και γω χαίρομαι ιδιαίτερα που αρχίζουν και πάλι τα σχολεία!
Ανυπομονώ να έρθει η μέρα του αγιασμού, να ξαναδώ τις γλυκές φατσούλες σας... (Αλήθεια!)

Ξέρετε, κάθε Σεπτέμβριο, νιώθω πως ξαναγεννιέμαι. Μου κατεβαίνουν νέες ιδέες, κάθομαι και γράφω κατεβατά σε χαρτιά για όλα αυτά που θα ήθελα να κάνω στη διάρκεια της χρονιάς, πάω και χαζεύω στα χαρτοπωλεία, μυρίζω τα καινούργια βιβλία, ντύνω τα βιβλία μου, τα ... φιλάω (μη γελάτε, αλήθεια), θέλω να τα έχω συμμάχους μου... και γενικά αναμένω με χαρά την επαφή με τα υπέροχα παιδιά που θα μου στείλει ο Θεός να διδάξω.

Υ.Γ. Φέτος, όμως, έχω μία μικρή, έως μεγάλη μπορώ να πω, μελαγχολία, γιατί θα μου λείψουν κάτι αστραφτερά ματάκια δύο κοριτσιών από το Γ1... (και όχι μόνο... όλη η περσινή τρίτη γυμνασίου είναι μέσα στην καρδιά μου και δεν νομίζω να βγει από κει...)
Ελπίζω να σας βλέπω στα διαλείμματα!

Φιλιά χαρούμενα, δυναμικά, ορεξάτα
για μια υπέροχη νέα σχολική χρονιά...
Θα παίξουμε και τις μουσικές μας, έτσι;
Έχω σχέδια...

dreamersfreewill είπε...

Οπως πάντα κυρία είσταστε λίγο υπερβολική.Βέβαια θα σας βλέπουμε στα διαλείμματα και γενικότερα θα ανεβαίνουμε πάνω να βλέπουμε τους παλιούς καθηγητές μας!!!
Καλή αρχή και σε εσάς!!!
Οσο για τα πράγματα που θέλετε να κάνετε μέσα στη χρονιά και τις ιδέες σας,είμαι απόλυτα σίγουρη ότι είναι πολύ ενδιαφέρουσες.Τις έχετε στολίσει με ιδιαίτερη φαντασία και τις έχετε υπογράψει :)
Αν και τώρα είμαι στο Λύκειο θα ήθελα να μάθω τι ετοιμάζετε για τα παιδιά που θα διδάξετε φέτος.
Στο θέμα της μουσικής...........
να είστε σίγουρη!!!!
Ανυπομονώ να ακούσω τα σχέδια και
τις ιδέες σας.
Καλή σχολική χρονιά και πάλι;)!!!