Τρίτη 1 Ιουλίου 2008

Ξέρατε ότι.............

1.Η πιο παραγωγική μέρα της εβδομάδας είναι η Τρίτη?
2.Τα περισσότερα όνειρα διαρκούν 5 με 20 λεπτά?
3.Μόνο 500 άνθρωποι στον κόσμο έχουν ένα μπλε και ένα καστανό μάτι?
4.Όταν κατεβαίνεις έναν απότομο λόφο η πίεση πουασκείτε στα γόνατά σου ισοδυναμεί
με 3 φορές το βάρος σου?
5.Συνήθως αναπνέουμε μόνο από το ένα ρουθούνι?
6.Το ένα τέταρτο του ανθρώπινου μυαλού χρησιμοποιείται για να ελέγχει τα μάτια?
7.Οι άνθρωποι που έχουν μπλε μάτια βλέπουν καλύτερα στο σκοτάδι?
8.Οι άνδρες γελούν περισσότερο από τις γυναίκες?
9.Ένας μέσος άνθρωπος μπορεί να ζήσει 11 μέρες χωρίς νερό?
10.Η μέση νοικοκυρά περπατάει περίπου 18 χιλιόμετρα την ημέρα μέσα στο σπίτι
κάνοντας δουλειές?
11.Οι γυναίκες έχουν ελάχιστα υψηλότερο IQ από τους άνδρες?
12.Οι γάτες δεν μπορούν να γευτούν τα γλυκά?
13.Χρειάζονται 17 μύς για να γελάσεις και 43 να κατσουφιάσεις?
14.Οι καπνιστές τρώνε περισσότερη ζάχαρη από τους μη?
15.Μερικά λιοντάρια ζευγαρώνουν 50 φορές τη μέρα?
16.Το σίδερο ζυγίζει περισσότερο όταν σκουρίαζει?
17.ΟΙ ΤΕΡΜΙΤΕΣ ΤΡΩΝΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟ ΞΥΛΟ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΝΕ ΜΟΥΣΙΚΗ HEAVY METAL?
(εμ, αφού είναι ΠΟΡΩΣΗ!!!)


Ε, λοιπόν αν δεν το ξέρατε, τώρα το μάθατε!!!
Ευχαριστούμε την καθηγήτριά μας ,η οποία μας προμήθευσε με αυτές τις πληροφορίες!!!

7 σχόλια:

Flora είπε...

Κορίτσια...
εμένα πάντως με προβλημάτισε το ότι οι τερμίτες τρώνε πιο γρήγορα το ξύλο όταν ακούμε μουσική heavy metal...
Δηλαδή σε μας τους ανθρώπους τι επιπτώσεις θα έχει; Θα μας κάνει πιο ... παραγωγικούς ή πιο ... νευρικούς;
Πραγματικά, με προβλημάτισε. Δεν το λέω για αστείο.

Φιλάκια κούκλες μου!

dreamersfreewill είπε...

Κυρία εμένα η METAL δεν με κάνει νευρική, αντίθετα με ηρεμεί,γιατί ξεσπάω!!!Τώρα αυτό έχει να κάνει και με το χαρακτήρα του ανθρώπου!!!
Κάποιοι τρελένονται για Metal και κάποιοι μόνο και με το όνομα βγάζουν σπυριά(όπως ο μπαμπάς μου:P)
Οπότε κατα την γνώμη μου κάνει και τα δύο ανάλογα με τον άνθρωπο!!!
(νομίζω ότι και η Γεωργία συμφωνεί μαζί μου)
Φιλάκια:D!!!

Kwtsos είπε...

Συμφωνω ακόμα μια φορά με τον μπαμπά σου!!Δεδομένο ότι είναι ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ!!!!!! Διαβασα Μεταλ και έπαθα αλεργία!!!!!!!!!!!!!Για ακόμη μια φορά.Και να σου πω κάτι!Δε γίνεται να ηρεμείς με αυτή τη μουσική!Ηρεμείς με ένα χαλαρό και χωρίς πολύ δύναμη τραγούδι!Τουλάχιστον αυτό πιστεύθω εγώ!

dreamersfreewill είπε...

Διαφωνώ!!!Ανάλογα τον χαρακτήρα!!!
Αμα μου βάλεις να ακούσω ένα τραγούδι σε ήπιους τόνους ,και εγώ και ένας συμμαθητής μου, ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ από την πολλή χαλάρωση!!!

Kwtsos είπε...

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ!

dreamersfreewill είπε...

hehehe!!!Να σου πω έχω βαρεθεί να κοιμάμαι το τελευταίο διάστημα,άρα
μου φαίνεται καλύτερο το να ξυπνάω
από το να κοιμάμαι!!!
Ασε που έχω αρχίσει και βαριέμαι:D
Ότι κα να λες για τη METAL δεν με πείθεις οπότε εγκατέλειψε την προσπάθεια :)!!!

WaNt3D είπε...

Καλά αυτό για το μέταλ ήταν το καλύτερο. Ε τους αλανιάριδες τους τερμίτες... Μας βγήκανε και ροκάδες!!