Δευτέρα 23 Ιουνίου 2008

Ενδιαφέρον ποιηματάκια

Όλα τα αστέρια τ'ουρανού
γράψανε το όνομά σου
και τα διαβάζω όπου βρεθώ
και βρίσκομαι κοντά σου.

Σαν το μεταξωτό πανί
τα δυο σου χέρια, μα είδα
γινήκανε σπαθιά και
δίκοπα μαχαίρια.

Κι ο Θεός να μου το πει για
πάντα να σε αφήσω δεν
ξαναμπαίνα σε εκκλησιά να
τονε προσκυνήσω.

Σαν το πουλί στην ξόβεργα
τα μάτια σου με πιάσαν
και από τότε ξαφνικά
οι φίλοι μου με χάσαν.

Σαν μου ραϊσεις την καρδιά
και σαν μου την μαράνεις
που θα τα βρεις τα γιατρικά
ύστερα να με γιάνεις.

Κι ο ουρανός κι η θάλασσα
κι όλα της γης τα μέρη το
μαρτυρούν πως σ'αγαπώ
και θα σε κάμω ταίρι.

Καρδιά που δεν αγάπησε κι
έρωτα δεν ησθάνθη είναι
πηγή δίχως νερό, μπαξές
δίχως άνθη.

Πρωί-πρωί ξεκίνησα
για τη δουλειά να πάω,
μα στο μυαλό μου γύριζες
εσύ που σε αγαπάω.

Σαν το χρηματιστηρίο
έπαιξες τα όνειρά μου
και πέρασες για μετοχή
τη δόλια την καρδιά μου.

Δεν το λυπάσαι άπονη
να κλαίει νύχτα μέρα
ένα κορμί που τη χαρά
την έχασε για σένα.

Αχ, έλα τη νύχτα σιμά
να φύγει η σκληρή μοναξιά
αν θέλεις να μ'έχεις κοντά
πάρε με σφικτά αγκαλιά.

Τα όμορφα τα μάτια σου
με άφησαν στον άσσο
και με έκαναν ολονυχτίς
τον ύπνο μου να χάσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: