Παρασκευή 11 Απριλίου 2008

Πριν σε γνωρίσω

Πριν σε γνωρίσω ήμουνα σπίθα έτοιμη να σβήσει μάτι που κράταγε το δάκρυ ο αέρας μην το δει κ το βρωμίσει δύσκολη λύση για των ανθρώπων τα εύκολα κ λεία πιο εύκολη για όλα τα ξεκολα εύκολα ξέκοβα γρήγορα έφευγα λογαριασμό δεν έπαιρνα λογαριασμό δεν έδινα φοβόμουνα μην γίνω γάιδαρος δεμένος η μην ξεμείνω σε μπαμπέσας κελί φυλακισμένος

Πριν σε γνωρίσω ήμουνα κραγιόν σε χάρτινο γιακά τα πάντα τα βαριόμουνα κι όλα τα σιχαινόμουνα πριν σε γνωρίσω τίποτα δεν έπαιρνα στα σοβαρά ποτέ μου δεν δενόμουνα κι όλα τα απαρνιόμουνα>

Ότι δεν έδωσες δώστο σε μένανε
Κι ότι δεν έδωσα το χω για σένανε
Νύχτες ατέλειωτες εγώ περίμενα
Κοίτα να μην βρεθείς στα κακώς κείμενα

Πριν σε γνωρίσω ήμουνα αγκάθι έτοιμο να τρυπήσει γιατί με τούτα που βλεπα σου λέω είχα απηυδήσει σίδερο που η φωτιά δεν μπόρεσε να λυγίσει δέντρο που άφηνε οτιδήποτε πάνω του να καθίσει αναξιόπιστος για αξιόπιστες κακός γαμπρός για νύφες ευκολόπιστες παράνοια μέσα στα λογικά τους πλαίσια κ κάπως έτσι νόμιζα πως πέρναγα θεσπέσια για κοίτα όμως που τούτα όλα εδώ τα πληρώνω κ πλάι σου ότι είχα κάνει ένα ένα ξεχρεώνω τώρα πάνω σου αφήνω σημάδια δεν έχουν τέλος τα βράδια κ αποζητάω μονάχα πρωτοφανέρωτα χάδια

Ότι δεν έδωσες δώστο σε μένανε
Κι ότι δεν έδωσα το χω για σένανε
Νύχτες ατέλειωτες εγώ περίμενα
Κοίτα να μην βρεθείς στα κακώς κείμενα

Πριν σε γνωρίσω δήλωνα ανικανοποίητος σχεδόν αμείλικτος θρασύς κ πικρομιλιτος κοίτα τι έπαθα τώρα μου χεις γλυκάνει το στόμα κι όταν δεν είσαι πλάι μου γίνομαι ένα με το χώμα λιώμα δεν ξέρω αν είναι εντάξει αυτά που παθαίνω πριν σε γνωρίσω ανήκουστο εγώ να σωπαίνω πες μου τι γίνετε εδώ ψυχή μου τα χω χαμένα βγάζω κ ανασφάλειες πες μου τι νοιώθεις για μένα

Δεν υπάρχουν σχόλια: